ElfElfElf Merhaba , Ümraniye eğitim araştırma hastanesine muayeneye gideceğim ilk defa 18 +5 haftalık hamileyim giden var mı aranız da dörtlü test yaptıran 18 -24 haftalar arasında yapılan testi yaptıran var mı ?
Busramehmet ElfElfElf ben randevu bulamadım devlete detaylı ultrason için o yüzden yaptıramadım ve şuan 30. Haftamdayım protein kaçağı bebeğimin birinin kilosunun az olması sebebi ile detaylı ultrason için özele gidicem perinatoloji uzmanına yaptırın tüm gereken herşeyi kimseyi dinlemeyin
anneyimxxxw ElfElfElf ikiz değil bebeğim ama pek memnun kaldım detaylı ultrasondan bi kere ultrason resmî vermedi yazıcısı yokmuş bana şurası şöyle böyle demedi cinsiyetini bile tam söyleyemedi bi kız dedi bi erkek valla bilmiyorum ben ilk hamileliğimde özele muane oldum kalbine kadar göstermişti doktor devlet olduğu için olsa gerek pek ilgi yok yani
elifnurrrr ElfElfElf 4 yıl önce ilk doğumumu Ümraniye eğitim araştırma da yaptım yapmaz olaydım kesip biçip atıyorlar insanı sanki 10 kere doğurmuşsun gibi davranıyorlar daha kapısından Dahi geçmedim ikinci gebeliğim 37 haftalık olduk özele gidiyorum
Hamileanne0 ElfElfElf mustafa karaya randevu alın kendisi de asistanlarıda çok iyiler çok güzel muayene ediyorlar perinatolojide ayşegül hanım var soyadını hatirlamiyorum o da çok iyi bir doktor ben memnunum şahsen ne sorsam cevap veriyolar.
ElfElfElf Busramehmet ben bugün muayene oldum muayene dersek peritanolojiye yönlendirdi randevu aldım bakalım neler olacak normalde özele gidiyordum ama ikiz olunca fiyatlar uçuk oluyor o yüzden de şansımı denemek istedim 😌
Busramehmet ElfElfElf ben oraya randevu aldım gittim onca yolu çektim bana sakat olan bebeklere bakıyoruz diyip bakmadılar doopler bölümüne randevu alın diyip başlarından saldılar
ElfElfElf Busramehmet ay hadi ya ne alakaymış ikiz gebelikler riskli gruba giriyor saçmalamışlar inşallah ben karşılaşmam öyle bir durumla 😌
ElfElfElf elifnurrrr doğrudur ben doğum için değil dörtlü tarama testi için en çok gittim ikiz gebeliklerde çok pahalı merkezlerde o yüzden şansımı denemek istedim bakalım neler olacak inşallah güzel olur
elifnurrrr ElfElfElf evet canım bana doğum da yanlış serum taktılar hiç açılmam olmadığı halde dış Makata kadar kesi attılar suyum gelmişti çoktan 3 gün yattım hastenede 4.gün sabah doğum yaptım oğlum nefes almıyordu doğduğunda morarmıştı cihazlarla solunumu yerine geldi geri sonra Cimer e dilekçe yazdım şikayet ettim ama hiç bişey olmadı devlet Hastanesi’ne son gidişim doğumunda bir daha da gitmedim
ElfElfElf elifnurrrr ah çok geçmiş olsun Rabbim kimsenin başına vermesin Dr hastane diye güvenip gidiyorsun mahfediyorlar , kimi kime şikayet edeceksin ki artık sosyal medyadan iş yürüyor