MedaM Bebeğin kilosu 3,420 di 1hafta önce 4 kiloyu geçerse normal zor oluyormuş diye duydum yarın doktora gitsem hani konuşsam kilosu iyi falan diye yatış verirmi suni sancıyla doğumu başlatırmıi?
Nurtrky MedaM öyle bişey yapmazlar normale uygun değilse sezaryen olursunuz zamanız gelince. Bebeğin kilosu iyi diye gelişim tam olmayabilir yada az diye gelişim tam olmamış denmez canım
bankaci26 MedaM valla en son gittğimde iki hafta önde 3600 dü bu hafta gittim özelde bile yatış vermedi bi hafta daha bekleyeceğiz eğer olmazsa sezeryan bence vermez
2pasam03 MedaM Kac haftalimsin canm ikinhafta önce dogum yaptim 39+5 te bebegim 3.420 doğdu ve cok da kolay oldu canm yarim saat içersinde dogurdum