Sezinn Bugün 39+1 iz hayırla gelsin bebeklerimiz bel ve kasık ağrılarım başladı sizlerde durum nasıl 🤷🏼♀️
cansu67 Sezinn merhaba normal dogum mu istiyorsunuz sezeryanda 39 haftaya kadar bekliyorlar mı yoksa benim ilk hamileligim 32+2 günlük hamileyim ultrasino gore de bebegim 33+4 günlük
Sezinn cansu67 merhaba öncelikle ne istiyorsunuz sezeryan için bebeğin gelişimine göre gün veriliyor genelde ama 37. Haftadan sonra 38 gbi sezeryan normal doğum için de 40 a kadar bekliyorlar
cansu67 Sezinn bende normal istiyorum ama kontrole gittim bebegim kafasi daha yukarida doktor daha zaman var dedi ama birde çatı muayenesi ile belli olur 37 haftada dedi
Sezinn Hangi doktor hangi hastane aynen çatı 37.haftanda netleşir hayırlısı ile nasıl gelecekse öyle olsun içini ferah tut bence 40 a kadar yolu var her şey normal giderse canını sıkma yani
cansu67 Sezinn karabuke gidiyorum medikara hatice hanım hayırlısı ile rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin
Sezinn HasretYildirim sona yaklaştıkça bir korku bir heyecan rabbim sağlıcakla kavuştursun inşallah 🥰🙏🏻
HasretYildirim Sezinn Heyecan korkumu yeniyor aslında. Bir an önce gelsin de kavuşalım istiyorum. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza alırız miniklerimizi🙏🏻☺️