Susamtanem2 hamileyken bı tanıdığım sormuştu Ege koyacağız deyince de ayyy egeler çok fena olur demişti ama hiç de öyle değil evet çocuklar isminin ağırlığını taşır ama birazda genlerine çekiyor bana benzeyip inat ve biraz sinirli olması dışında hiç zorluğu olmayan bir çocuk oldu çok şükür Rabbim evlatlarımıza peygamber efendimizin huyundan suyundan nasip etsin inşAllah 😊🥰