İsim karasızlığııııı🤦♀️🙈
Gbku
Gbku Ege
Gbku ikisini de koyun poyraz ege olsun 🤗
Gbku ege cunku benımde mınnagımın adı ege 😀😀
Gbku poyraz bence.
Bende secemiyorum valla ne zormus erkek ismi
ezojuk 35. Haftadayım ve hala seçemedim🙈🙈
Oğlum olsaydı Poyraz hep diyordum 🥰inşallah ikinci bebise olursa koymak nasip olur
-Zeynepakms- allah kalbinize göre versin inşallah🙏🏻💙
gulin-35 yaaa maşallahhhh🐣allah bağışlasınn
gulin-35 sizinle çok denk geliyoruz sanırım bebeklerde adaş olacak sizin kaç haftalikti
Gbku poyraz ege cok güzel bence
Merinosunannesii diğer ismi kerem olucak dedesinin ismi🐣
Ege 👑 İlerde oğlum olur sa inşAllah Ege istiyorum daha cinsiyetimiz belli değil 💙
poyrazinannesi3547 allah kalbinize göre versin sağlıkla gelsin🙏🏻
Gbku iki isim poyraz ege gayet uyumlu
Tugba86 bir ismi kerem olucak dedesinin ismi🐣
Poyraz sert bir isim, kişiliğine sirayet edebilir, bu yönden de düşünün 🤗
baby_mama evet insanlar ismiyle yaşar diyo herkes bakalım napıcaz🐣
Gbku Allah razı olsun sizde sağlıkla kavuşun inşallah yavrunuza🤲🏻😊
Gbku Amin cümlemize inşallah ❤️ 🤗
Gbku o zaman kerem ege
Gbku o zaman ege🥰
Gbku poyraz ege
Bence ege 🥰🥰 isimler çocukları çok etkiliyor poyraz ismi biraz hırçın olabilir
Prensesannesi44 evet ismiyle yaşarmış sanırım ege oluyor🐣💙