Ben aldım canım daha yeni hatta beşik iyi güzel kullanmadık henüz ama ilkinde parçanın biri yamuk geldi söyledik 2 güne hemen gönderdiler ama bu sefer yanlış parça gönderdiler aradılar özür falan dilediler 3.defa kargo geldi bu sefer doğruydu ve iki parça göndermişlerdi hatta aynısından ama insan uzayınca zaman atınca fitil oluyor