Arkadaşlar hayırlı akşamlar 18 haftalık hamileyim dün lekem geldi ama öyle basit bir leke değildi hemen doktora gittim kadın Doğum hastahanesinin aciline çok şükür bebekte bir sıkıntı görülmüyordu kalp sesini duydum ama içim çok huzursuz gece kesildi ama az önce tekrar geldi acildeki doktor bir açıklama bile yapmadı ve git ilaçlarını kullan dedi yarın kendi doktoruma gideceğim ama sabaha kadar yer bitiririm kendimi başına böyle birşey gelen varmı acaba sizce neden olmuş olabilir