Srd Amin Aminn ..🤲🏻doktorum normal dedi. Kayınvalidemde kızım birşey yok diyordu ama ben 2 gün ağladım hiçte kalkmadım oturduğum yerden. Aynayada bakamıyordum😊 düzeldi benimde çok şükür şimdide bebek baş aşağı erken gelmesin diye doktorum yat dedi yatıyorum😁