Bankacianne48 Sevgili anneler aranızda bankaci olan varsa asi hakkımız tanındı olan var mı aranızda? Hangisini tercih etti doktorunuz
Alone Bankacianne48 bankacıyım tanınan bişey yok henüz. Ayrıca şuan sadece biontech vurulabiliyoruz ztn sinovac yok(ikinci dozunu vurulacaklar için var sadece). Yani mecbur biontech olacağız sıramız gelirse ama hamileyken vurulur muyum bilmiyorum doktorumla konuşmadım
Alone Bankacianne48 şu sebeple sinovac yok diyorum eşimin aşı sırası geldi ama sadece biontech seçebiliyor sinovac seçemiyorlar Son günlerde de ilk dozu olup sinovac duymadım
Havva5853 Bankacianne48 bende 18.haftalık hamileyim. Doktorum aşı olmamı önerdi. Bugün aşı oldum. Hayırlısı olsun. 🙄