Tam beş haftalık hamileyim bugün muayeneye gittim ve kese içinde bebeğim gelişmeye başlamış yani nokta kadardı ama çok mutluyum doktor çok güzel kan değerin kesesi dedi ben kalp atışlarını pıt görüyorum dinlemek için çok erken 9 gün sonra babasıyla gel dinleyelim dedi 🥰🥰 sevincimi sizlede paylaşmak istedim