irorkay Kızlar hastaneye götürülecekler çantaya sığmıyor bavula mı koyacağım 🤦🏼♀️ 1 gün için de bavul fazla değil mi? Kafamda deli sorular..
MEAsya irorkay bende bugün hazırladım 31+3 cuz büyük tekerlikli bı bavula kızımında benimde herşeyimi aldı koyabilirsin bence herkes şimdi öyle yapio
esinaltintaas irorkay ben ikimizin eşyalarını tek valiz yaptım bir taraf tamamen benim diğer taraf bebeğin bana bebek için el çantası yapmak kendim için küçük valiz yapmak saçma geliyor pusetle beraber 3 şey oluyor insanın elinde yük 🤷