Yanlış mı anladınız acaba? Kürtajdan sonraki ilk adet bir ay sonra olmuştu bende, ikinci adetim de ilk adetten 25 gün sonraydı. 10 gün sonra olması gerektiğini ilk defa sizden duyuyorum. Ki bu konuda da o zaman çok araştırma yapmıştım. Asla öyle birşey duymadım.