Allenna
ben 29+4 yetim sırt ve bel ağrılarım artık yavaş yavaş çoğalmaya başladı ,doktorumda normal olduğunu söyledi . Genelde çok uzun süre ayakta kalma ya da aynı pozisyonda oturma ben genelde öyle yapıyorum . Evde boş kalınca bile ara ara evin için yürüyorum sırt üstü uzanıyorum en iyi gelen şeyler bunlar