Sevda58 Hellobaby1 34 haftama girdim ama hala hazırlayamadım bazen tamam yaparım diyorum bazen yok yapamicam diyorum 😔bebeğim iri ya normal yapicam kendime güvenip yada sezaryan kararsızım hayırlısı olsun
Pestil Hellobaby1 hazırlayamadım 😏 34. Haftamdayım bu çocuk bi şekilde doğacak öyle yada böyle diyerek kendime cesaret vermeye çalışıyorum sağlıkla doğsunlarda elbet bi şekilde olacak
Fiknet Hellobaby1 içim en başından beri aşırı rahat sanki doğumu benim yerime yapacaklar ama teslimiyetle ilgili bu o kadar eminim ki Rabbimin yardımcı olacağına ne kadar zor olursa olsun 31. haftadayız heyecan ve hevesle bekliyorum ❤️
MerveAkty Hellobaby1 çok şükür hazırım ya geçen sene de temmuzda doğumum olmuştu bu sene de temmuzda 🤣 bu hafta çantamı hazırlarim diğer hafta da doğum temizliği miss😁
Hellobaby1 Sevda58 ben de bugün aynılarını yaşadım Doğuma bayağı yaklaştığını hissetim acayip stres oldum fark ettim ki kendimi hiç hazırlamamamşıö
lavender Ben de bazen korkuyorum sonra diyorum bu kadar kadın doğurmuş hatta annelerimiz evde doğurmuş biz mi yapamayacağız
Hellobaby1 lavender evet aslında çok doğal bir şey ama insan doğası gereği bilmediği şeylerden çok korkuyor
Sevda58 Hellobaby1 ### Hellobaby1 doktorum istersen arefe günü sezaryan yaparım istersen bebeğin kilosu çok olmadan suni sancı ile dogurturum dedi kafam karışık stres korku bilinmezlik beni yoruyo pozitif doğum hikayelerini okuyup izliyorum yapabilirm diyorum ama zorlanan da var çok şaşırdım kaldım