Beyzaklc ben 3 ay önce aldım 3 adet tulum baya büyük oldu bulunduğum şehirden daha geçen hafta değişime gittiö etiketi üstündeydi iade aldılar fiyatı kadar çek verdiler tesadüf ordada %40 indirim varmış 3 parça verdim 7 parça ürün aldım 😇 bence şubeden halledin kargo gelip alacakta onlar teslim alıp inceleyecekte onaylacak para iadesi yapacakta o sizin hesaba geçecekte uzun iş sırf uğraşmamak için iade etmedim neyse dedim 3 ay sonra tesadüf gittim sorun bile çıkarmadılar