Kızlar slm.
Tokluk şekerim 147 cıktı doktorum izillnli olduğu için başka doktora göstermek zorunda kaldım.oda ikinci yükleme yapalım dedi ilk de 50 lik içtim 2. De 100 lük içip açlık tokluk bakalım dedi ama şeker yüklemesini hic yaptrmayanda varmis .yapilsa aksi bisi olurmu ya bole yaptıran oldumu aranızda