Öncelikle hepinize merhabalar. Biraz konumuzdan farklı olucak sanırım ama artık birileriyle konuşmam gerekiyordu. Bu arada ben hamile değilim ama 2. Çocuga hazırlık yapıyorum inşallah🙊 gelelim konuya. Benim Bi arkadasım var. Aslında benim değil eşimin liseden arkadasları. Ama biz evlendikten sonra birbirimize gelip gittikçe birbirimizi tanıdık ve çok yakın olduk(belkide bence öyleymiş).. Neyse her fırsatta görüsürüz keyifli zaman geçiriyoruz diye düşünürdüm. Ki biz eşimle Bi ara baya problem yasadık. O zaman bile esimin arkadasları olmasına ragmen görüstük çokta destek oldular. Hem kız arkadasım hemde eşi. Sonra bize geldiler bir anda birşeyler oldu ve Bi soğukluk girdi. Biraz zaman geçtikten sonra ben dayanamayıp mesaj attım birşey mi oldu diye sordum. Çunku ben değer verdiğim insanlara karsı ne bileyim hiç içimde tutamam yani.hiç birsey olmadığını söyledi normal konustuk. Kısacası konu kapandı. Sonra hamile oldugunu falan söyledi iste. Ben çok sevindim teyze olucam diye. ama biz yine görüsemedik. Aslında mesele görüsememek değil konusamamak. Bir insan hiç mi mesaj atamaz. Ben Bi kaç kere yazdım ama artık yazmak istemiyorum. Demek ki görüsmek istemiyor diye düşünüyorum… Ayy çok uzun oldu hakkınızı helal edin ama çkk dert etmiştim kendime.. Üzülmüştüm açıkcası.. Kimseyle de konusamadım bu durumu.. Esime de anlatmak istemedim. Asıl sormak istediğim sey ben simdi bebegine hediye almak istiyorum. Evine falan gidemem. Çünkü gerçekten çok kırıldım.. Hediyesini diyorum işyerine (hastane de çalısıyor.) oraya göndersem ayıp mı olur.. Bi fikir verirseniz çok sevinirim..