HafizeFatih https://resimyukle.io/r/gk56jG5qaa Bana doktor bu raporu yazıp verdi de ne oluyor bu acaba bilgisi olan var mıdır?
Kiki-riki HafizeFatih idrar yolu enfeksiyonu ve kolestaz var demiş kolestaz için bi tedavi vermemis ama 37.haftada doğum gerçekleşmesini uygun görmüş
Bahardali HafizeFatih karaciğer enzimleriniz normal değerler içerisinde olsada şikayetleriniz kolestaza işaret etmiş. Bebekte doğum pozisyonunda olduğu için, kolestaz riskinide ortadan kaldırmak adına 37. Haftada doğum planlamış.
Cigdemmom HafizeFatih ast ve alt iyi demiş yani karaciğer enzimleri normal demiş ilaç yazmış doğumu 2 hafta sonraya vermiş neye göre demiş anlamadım bence doktorla bire bir konuş