Burcuseyy Zynp3418 evet ama ben 38+4 haftaligim doktor normal olduğunu söyledi. Karnınızın tamamı semsert mi çünkü bebek artık iyiden iyiye büyüdüğü için bende karnımın bazı yerinde sertlik hissediyorum bunun sebebi de bebeğin kolu bacağı olabilir dedi.doktor