Aylin2011 Hllhnmm sütün yetersizliğinde hastane de zaten mama veriliyor doğumdan sonra ilk kızımın büyük tuvaletini yapamama sorunu vardı doktorumuz similac önerdi çok iyi geldi ikinci kızımda da sütüm yetersiz geldiğinde similac ile destekledim
Prensannesii38 Hllhnmm hastanede bebelac gold verdiler bebegım sevdi eve gelince sma almıstım ben ıkı uc taneden sonra bebegım reddetti
Esincil Hllhnmm Evolvia veya Hipp 0 ve 3 ay doktorum bana anne sütüne en yakını dedi diğerleri ve özellikle aptamil şeker oranı yüksek asla verme bu ikisini dışımda mama alma dedi ama çok şükür gerek kalmadı.