Masalannesii Kızlar merhaba 34+4 deyim yarın doktora kontrolüm var acaba sezaryanmi yoksa normal doğum mu ölü yarın belli olurmu bebegin pozisyonundan. Sizin kaçıncı haftada belki oldu
Safisss Masalannesii Perşembe gittim 36 haftalıkdm doğum pozisyon almamıştı, doktorum hemen sezeryana gün vermedi bekleyelim biraz daha dedi
Suleasyaa Her bebek erken dönecek diye bisey yok 39 da bile dönebilir. Hemen karar vermeyin doğum şekline.ki daha çatı muayenesi falan da yapilacak