Bussratozaan Ben bugun kontrole gittim kuzular 28+2 günlüğüz çok şükür ama doktor bebek aşagıda baya dedi rahim ağzına yakınmıs bol bol dinlen dedi bu şekilde olan varmıydı? Korkulcak bişeymi acaba hareketlerinide hep aşagıda hissediyorum hala karnımın altında
Bussratozaan Esraali hayır ağrım vs olmuyor ama doktor da dedi kasık ağrıların olabilir diye ama çok şükür ağrı yok.