Merhaba hanımlar bir kaç gündür çok canım sıkkın sürekli ağlayıp kendimi üzüyordum bugün rutin doktor kontrolüme gittim herşey yolunda aradan bir kaç saat geçti evde mutfakta kendime içecek bir şeyler hazırlıyordum önce bacağıma bir kasılma geldi sonrasında sol kasıgımın üstü göz seğirmesi ya da damar atması olur ya o şekilde oldu beş on saniye sürdü 17. Haftadayım daha önce hiç hissetmedim bu canım bebeğimin hareketi miydi ben mi yanlış anladım