Yldzdnz 8+2 yim aclik kan sekerim 100 doktor bana seker yuklemesi yapilmasi gerektigini soyledi ama cok erken olduguN8 dusunerek yaptirmicam 75 120 referans araliginda doktor bana neden yukleme yapalim dediginide anlamis degilim benim durumda olan varmi
BesteCanerKutluzolu Yldzdnz Şeker yüklemesi için çok erken değil mi 8 hafta 25-26. Haftalarda iki kere yaptırdım ben ilki yüksek çıktı diye o da ikincisini yaptırdım yoksa tek yükleme yapıyorlar ki benim ailem komple şeker hastası benim de genelde 100 civarında gezerdi şekerim hamilelik öncesinde bile.
Dytanne Yldzdnz HbA1c değerinize baktırdınız mı? Son üç aylık kan şekeri değişiminizi verir. Ordan da bilgi alabilirsiniz. Karnınız tokken de bakın bi kan şekeri değerinize. O kaç çıkacak bakalım
Yldzdnz BesteCanerKutluzolu yaptirmadim cok erken diye eve seker olcum aleti aldim en az 10 gun kendim olcecem peritonolog benim doktor ondan kaynaklaniyo herhalde hersyi erken yaptiriyo
BesteCanerKutluzolu Yldzdnz her doktorun ayrı yöntemleri oluyo tabi. Şeker yüklemesiyle evde yaptığımız ölçümler tutmuyor yalnız o daha farklı çıkıyor.
Yldzdnz BesteCanerKutluzolu sabahlari ac karna yapayim ayni alet hergun bi sonuc cikar az cok seker yukleyip yapamam ama en azindan kontrolde tutarim diye dusunuyorum