Kızlar 20+6 hamileyim bundan 4 gün önce falan gayet net hissediyordum hala hissediyorum ama önceki kadar net değil 1 saat tutup hareketlerini takip ettim 10 u tamamladık ama hareketi zayıf gibi geliyor bana
sebebini bilen ya da aynı şeyi yaşamış kişiler varsa yorumlarınızı bekliyorum