Ozlem3458 ilk haftalarda bendede çok oldu öyle hissettikçe çıktım çıktım yürüdüm çok iyi geliyordu çıkmakta istemiyordum ama kendimi zorluyordum..Hele eşimle sürekli tartışıyordum beni kimse anlamıyor sanıyordum :) ama geçiyor inanınki geçiyor yeterki rabbim sağlık versin sonrası çok güzel oluyor siz yeterki kendinizi o pskolojiden çıkarmaya çalışın :)