Emelaygl Arkadaşlar merhaba sizde benım gibi tuvalete koşanlardanmısınız 12 haftalık olduk biz çok şükür bin şükür tabı suyuda çok içiyorum ama azıcık bişi varken bile cok varmış gibi sıkışıyorum 2.gebeliğim valla unutmuşum sizde durumlar nasıl
Masalannesii Emelaygl 34+4deyim geceleri zar zor yetisiyorum valla wc ye 🥲 çok su içiyorum gece bile wc ye kalktığım zaman 1-2 bardak su içiyorum ee böyle oluncada gece tuvalete yetismekte zorlanıyorum 🤣 gündüz zaten en az 10 sefer gidiyorum 😬