İğneden 14 gün sonra beta değerim 0.370 çıktı. Adetime 8 gün var. Kafam karışık iğneden 15 gün sonra belli olurmuş kesin.ama adetede çok var. Benim gibi olup değeri sonradan yükselerek hamile olduğunu öğrenen varmı? Sizlerin iğne sonrası tahlil günü betanız kaç çıkmıştı?