Boncukgiller003 Yok canım yeterli değil. Üst taraf bebeğin nabzı gayet güzel. Alt taraf sancılarin. 60 ı görmüş doğum için yeterlu değil ve düzenli değil. Benim 37 deyken böyleydi daha yüksekleri de gördü düzen ve daha yüksek olması lazim şuan 38+3 haftalığız tık yok o sancilarla 1 haftadir bende birsey hissetmiyorum yeterli olmadığı için