Mercimegim4 Sizde de kasık ağrıları oluyor mu? Ne sıklıkta nasıl bi ağrı. Ani hareket yaptım bugün yemek taşacak diye hızlı kalktım kasığıma şiddetli ağrı girdi. Azıcık da endişelendim. Sizlerin nasıl geçiyor bu hafta🙏😘
Bsradnz18 Mercimegim4 normal canım korkmana gerek yok rahim yukarı doğru büyüyor ve kasların genişliyor normal korkmana gerek yok
Arfe Mercimegim4 bende 11+5 oldum 🤗ara ara kasılmalar oluyor ama bn normaldır diye pek endişe etmiyorum 😅
nevamm1 Mercimegim4 canım biz 16 haftalık olduk anı hareket yapınca oturup kalkınca bazen hapsurup oksurunce benimde hala oluyor anı kramp ve ağrılar doktorum normal diyor 😕
Tugba61 11+5 im bende de oluyor ara ara yataktan ters bi şekilde kalktıysam af edersiniz istifra ederken batma oluyor hapşuracagım zaman bacaklarımı kendime çekip öyle hapşuruyorum ağrı girmesin diye 🤦🏻♀️😇