Kızlar benim çalıştığım kurum özel sektör 20+5 hafta hamileyim pandemi nedeniyle hamileler idari izinli sayılıyordu şirkette ancak işe başlatmaya karar vermişler ben kendimi ve bebeği riske atmamak için ücretsiz izin düşünüyorum doktoruma sordum rapor veremem dedi bu hafta için bir şekilde rapor aldım ancak 32. Haftaya doğum iznine kadar ücretsiz izin istemeyi düşünüyorum bu durum doğum parasını etkiler mi bilgisi olan var mı bir buçuk senedir çalışıyorum ancak kadroya Ocak sonunda geçtim o günden beri eksiksiz sigortam yatıyor