Melchem orası öyle bende artık gebe kalip sürekli kaybediyor olmamdan sıkıldım arkadaşlarımda hiç problem yok gebelikleri süper gidio yada hep doğurdular millet 2.yi doğurdu bende gebe kalip kalip sonu hep husran oluyor Esim de artık çok istemeye başladı zamam geçtikçe isteği arttı cnki omunda arkadaşları hep baba oldu yeni evlenenlerin esi de gebe adam ister istemez oda sorgulamaya başladı eskiden öle değildi şimdi daha bi istekli e yaş 34 onun benim 27 biticek ikimizde başka hiç bisey yok umudum bu ameliyat işte olanlar sonrası ilerlemiş doktor dedi garanti veremem gene aynı şeyleri yasayadabilirsin benlkm değil demek istedi ama geneldede sizler birgün bebek sahibi oluyosunz dedi şimdi hazırlanıyorum arkadaşımın kızı 2.yaşıma girdi bugün onunla aynı zamanda gebe kalmıştık çocuk 2.yaşına bastı ben se 3 kere kürtaj oldum bugün sorucaklar ordada gec3n sene yapmadı kutlama bu sefe4 dedi yapcam bi kac ki si olucaz dedi kaynanasigil beni çok sevio annesi kardeşleri hep dua edioz diolr 😔