Hllhnmm Merhaba anneler yarın sezeryan olacam doktor gece yarısından sonra yemegi kes dedi su da mı içmem gerek acaaba bi bilgisi olan varmı
Gulems Hllhnmm 12 den snra hic bisi yiyip icmemen lazimm ama ben saat 1 e kdr yemistm sabah dokuzda genel anestezi oldum sknti olmadi
Busra2706 Hllhnmm su da içmemek gerekiyor ancak çok susarsanız bir kaç yudum içebilirsiniz. Amaç aslında spinal yeterli olmazsa genel anestezi gerekli olursa o sırada su ve yemeğin yemek borunuza kaçıp olası bir tehlikeyi önlemek.
Hllhnmm Kubragunes yok sanmıyorum canım kims den duymadım ben sondayı duydum tek cunkubyemek yemeyin diyolar