ftmaygmur Baştan çalışırım uzatırım iznimi diyordum ama 28haftada artik zorlanmaya başladım. Buyuk ihtimal 32de ayrilacagim hemen izne. Siz neler yapacaksınız calisan Eylül anneleri ?
mugeaykut ftmaygmur 29 haftalığım kısmetse 37 ye kadar çalışmak istiyorum 1 haftam zaten bayram tatiliyle geçicek 36.haftaya kadar çalışmış olucam 1 haftayı da yıllık izinle geçirmeyi düşünüyorum hazırlık yaparım diye toplamda 35 çalışmış olucam inşallah
Bahar54 ftmaygmur 30. Haftamda rapor aldim 2 haftam raporlu gecicek sonra temelli ayrilmayi dusunuyorum ișim agir ve calisamiyorum artik. Calisabilenlere ne mutlu :)
MelekKibarKln Bende 34 haftalığım dogum izinindeyim iyiki işe gitmiyorum iyice agırlaştım çok çabuk yoruluyorum son zamanlarımda hazırlıklarımı yapıp birazda dinlenmek çok iyi geldi gerçekten iş stresinden biraz olsun uzaklaştım tavsiye ederim 👌
ftmaygmur MelekKibarKln evet daha temizlik var halısı perdesi. Alışveriş var iğne dahi almadık bunlari da halledeceğim o arara sonra rahat rahat beklerim.
Kraa mugeaykut eğer yıllık izin düşünüyorsanız 32 den sonra alma hakkınız yok bilginiz olsun 32 den önce alın bende bilmiyordum idareden söylediler çalışabilir aldığımız için yıllık izin verilmiyormuş🤗
DidemLk Bugün yasal olarak izine çıkabiliyorum ama ben çalışabilir raporu yazdırcam ay sonuna kadar çalışmak istiyorum çünkü nasip..
ftmaygmur Bahar54 aynen ama zorlanacaksak da anlamı yok sıcaklar da başladı işe giderken tıs tıs gidiyorum 😀
mugeaykut Kraa Allah Allah bende rapor alınmıyor diye biliyorum o yüzden müdürümle görüştüm rapor alamazsın yıllık izin kullanabilirsin dedi ama ?
Kraa mugeaykut valla benim çalıştığım kurumda hemşireyim bu arada alamadı arkadaşlar çalışabilir raporu aldıktan sonra sorun oluyormuş ?
Eminekaplan bende Ba yramdan öncesine iki hafta yıllık iznimi alıp bay ramlada birleştirip 29.haftamda cıkmayı planlıyorum
Bahar54 ftmaygmur aynen ben kendimi zorlamisim calisirken farkedemedim yoruldugumu simdi erken dogum riskim var rahim agzi incelmis. En iyisi ayrilmak dunyayi biz mi kurtaricaz 😊
mugeaykut Kraa Bende memurum , müdürümün konuyla ilgili tam bilgisi mi yok acaba ya şüpheye düştüm şimdi diğer kurumlarla da görüşeyim en iyisi