Dilangocerr Haftadan herkese merhaba ben hastane çantamı hazırladım sayılır içerisine katıklarımı sıralı şekilde yazacağım sizlerde fazla veya eksik bulduklarınızı yazar mısınız BEBEĞİM İÇİN • 1 adet 10lu hastane çıkışı • 2 adet 5li hastane çıkışı • 2 adet tulum ( isimli ve normal) • 1 adet alt üst takım • 2 adet penye battaniye • 1 adet kalın battaniye • 1 adet ince kundak • 1 adet havlu • 7 adet ağız mendili • 4 adet çorap , 2 adet şapka, 1 adet eldiven (hastane çıkışlarının içindekinden hariç) • 2 adet patikli alt , 2 adet zıbın (hastane çıkışlarının içindekinden hariç) • 10 adet bebek bezi • 1 adet pişik önleyici krem • 1 adet temizleme pamuğu • 1 adet ıslak mendil • yenidoğan mama emzik ve biberon • ateş ölçer KENDİM İÇİN • 2 adet önü düğmeli pijama takımı • 1 adet önü düğmeli gecelik elbise • 1 emzirme sütyeni iç çamasırı normal • göğüs ucu kremi ve silikon göğüs koruyucu • depend göğüs pedi •göğüs pompası • lohusa taç terlik seti
BusraUras Dilangocerr kendinize: Havlu takımı Kağıt havlu Çorap Hastaneden çıkarken giyilecek rahat kıyafet çöp poşeti Bebiş içinde ıslak mendili artırabilirsiniz.
Dilangocerr BusraUras teşekkür ederim çantamın son kontrollerini yaparken yazdıklarınız aklımda olacak 🥰
Yasemin_83 cimennbayann bebek kıyafetleri biraz fazla olmuş gibi, özellikle şapkalar takımların dışındakiler, ateş ölçer ( hastanedesiniz zaten sürekli gözetim altında olursunuz) gerek yok, kendiniz için ped koymalısınız
Dilangocerr Yasemin_83 8 tane depend kattım çoğu kişi sadece depend yeterli diyor ama hastane evime uzak ne olur ne olmaz pedde katarım
Dilangocerr Morvy çok kirletiyorlarmış altlarını öyle söylüyorlar hep evinde hastaneye uzak olunca kararsız kaldım yoksa bana göre de fazla
Dilangocerr Tubbbbbbbbb bi hanımefendi hastanede kendisinden ateş ölçer istediklerini söylemişti bende çok şaşırmıştım ama hastane evime uzak olunca ne olur ne olmaz koyayım dedim
Dilangocerr greybrde haklısınız bende zaten kıyafet konusunda çok kararsız kaldım ama çok kirletiyorlar altını dedikleri için ne yapacagımıda bilemedim
Yasemin_83 Dilangocerr dependlerin hepsini koymayın bence. Ben hastaneye giderken giymiştim, yolda suyum sızıntı şeklinde gelmişti rahat etmiştim onunla. Hatta son günlerde dışarı çıkarken ya suyum gelirse diye giyiyordum 👍