Cutemomy ya çok kafama takmadım açıkçası. Ben o sıra 3 aylık evliydim ama yaşım 31 di tabii. Doktora gidip kontrol ettirdim kendimi dedim çocuk istiyorum ama yaşım engel olurmu diye. Kontrolde yumurta sayım çok az çıktı amh değerim 0.8 mi neydi. Olan yumurtayı olgunlaştıralım bari dedi. eşime dedim olsun sıkma canını dedi. Folik asit falan yazdı klomen diye bi hap kullandım 1 ay iğne yazmadı ilk başta. Kullandım ama olmadı adet oldum. Adetliyken gittim yine yumrtalara baktı bi daha yine aynı ilaçları yazdı bu sefer iğneyi yazdı. Dediği tarihte yaptım iğneyi. İğneden 1 gün sonra ilişki olcak dedi 4 gün boyunca dedi. Ben 5 gün yaptım 😁 hepte ayaklarımı havaya kaldırdım en 1 saat öyle yattım 😁 beklemiyordum yine olmasını hatta adet olcakmışım gibi ağrılarım olmuştu hep ama işte çok şükür oldu.