Kızlar daha 7 haftalığım. Sürekli canım birşeyler yemek istiyor. Daha doğrusu sevdiğim şeyler sürekli gözümün önüne geliyor. Turşusundan hamburgerine, çiğ köftesinden döner ekmeğe VS. Ama bunların hangisi aşerme hangisi benim keyfi isteğim ayırt edemiyorum. Lütfen yardımcı olun ya. Sürekli de midem yanıyor zaten birşey yiyemiyorum. Ama böyle aç hissediyorum kendimi devamlı. Ne yapıcağımı ne yiyeceğimi şaşırdım 😑