Rabiasss Şeker yüklemem var ama aç karnına tiroid ilacı içiyorum ilacı içmelimiyim değerlerde değişiklik olur mu konu hakkında bilgisi olan varsa
Deletedmom93428 Rabiasss bnde kan ilacı kullanıyorum aç karnına ama gün içmedim su bile içmiceksn canm bn gece 12den sonra ağzıma yemek su sürmedm sabah randevuya gittim
Hhttccee Rabiasss ben de troid ilaci aliyorum evet ac gittim ama olabildigince erken alin randevuyu acikiyorsunuz cunku bir de ilaci bekleyince. Kan alan gorevliye soyledim o da içseydin birsey olmaz vs demedi ben de zaten sormadim cunku su bile icmeden gel dendigi icin seker sonucumu yaniltir diye riske atamadim
Rabiasss Hav12316 hergün kullanılması gereken bi ilaç olduğu için tereddütte kaldım tok karnınamı içtiniz tekrar
Deletedmom93428 Rabiasss yok 2 önce aç karnına alıyorlar sonra içeceği 10 dakika içinde içmenizi istiyorlar içtikten 1 saat sonraydı sanırım yalan olmasn bana hemşire saat vermişti işte yine bi kan veriyorsunuz o kadar
PurpleTail Ben saat 6 gibi içiyorum tiroid ilacımı, şeker yüklemesi için de 8:30da gitmiştim.İlacımı içtiğimi söylediğim de sorun olmaz demişti ordaki ebe hanım.