Kızlar merhaba🙋♀️ Sabah post açmıştım, yatışım yapıldı dua edin diye, doğurdum yeni bakabiliyorum buraya☺️ 39. Haftama bugün girdim, haftalık kontrolüme geldim 4 cm açıklığımın ve sancılarımın olduğunu söylediler. Sabah 09:00 da yatış yapıldı. Sancılarımı hiç hissetmedim, suni sancı takıldı ilk saat 6 cm, ikinci saat 8cm, üçüncü saat 10 cm açılmam oldu ve hemen doğumhaneye alındım. Bunlar olurken pilates topuyla esneme haraketleri vs yaptım, birde rahatlamak için ılık suda bi duş aldım😊 Tabi 8cm açıklığa geldiğimde sancılarımı hissetmeye başlamıştım. Eşim doğumda yanımdaydı en büyük şans ve şükrüm buna öncelikle en büyük desteğim tesellim❤️ Derken saat 13.00 da oğlumu kucağıma aldım, hep derlerdi inanmazdım.. O an tüm dünya durdu sanki, tüm agrılarım herseyim💓 Dikişlerim atıldı ve odama geldim biraz dinlendikten sonra ılık bi duş daha aldım☺️ Çok güzel bi normal doğum yaptım ebelerim ve dr uma ayrıca minnettarım inanılmaz ilgiliydiler bi dk yalnız bırakmadılar. Şimdi oğlum yanımda hastanedeyiz yarın sabah çıkışımız yapılacak inşallah, hepiniz sağlıkla kucağınıza alın bebişlerinizi🙏 Benim de doğum hikayem böyleydi ☺️