Bernay benim adete 7 gün kala sizin gibi silikti, kan testi verdim 7.04 oldu, sonrasında yaptığım testlerde gittikçe koyulaştı, bugün tam belirgin koyu oldu, siz de 2 günde bir gebelik testinizi tekrarlayın, ben kan vermek istemediğim için evde tekrarladım