Pembisannnee benim kahverengi lekelenmem olmuştu 9. Haftalardı sanıyorum doktora mesaj attım progestan al vajinal olarak kullan ve dinlen yazmıştı. Alıp kullandım dahada birşey gelmedi 10 gün kullandıktan sonra mesaj attım daha kullanmana gerek yok durduysa demişti. Neden ilaç vermemiş doktorunuz size anlamadım.