svksym Bebeğin hareketlerini kasıklarda hissetmek neyin alameti yaklaşan doğumun mu bebek kanala mı girdi size de oluuor mu ?
34_21_23 svksym bebek ters duruyordur ondan. Ayaklarıyla aşağı vuruyor gayet normal bişeyin alameti değil yani 😊
Seyma46-46 svksym Ben de kasıklarımda hissediyorum makat posizyonunda olduğu içim bu gayet normal birşey.
kaderelmci svksym benimde öyleydi doktor makat gelişi duruyor demişti 29. Haftadayız hala kasıklarda tekme
sedefyrs1101 svksym Bende merak ediyorum sizin posta gelen cevaplar merakımı giderecek kontrolüme var daha
imgeeftelya Bende ayakları olduğunu düşünüyorum 🤔 kasıklarımda özellikle otururken sanırım rahatı bozuluyor hanımefendinin bi anda tekmeyi yiyorum 🤷♀️ Normaldir herhalde
Yumurcakk Yankasıkları bosver bacaklarıma düştü karnım 35+1 oldum sanki gelmek üzere bacak aramda oynuyor normalmi acaba
Thutik svksym bebek makat gelişse ayaklarıyla vuruyor olabilir, beni günde 3-5 hoplatıyor oradan biliyorum 😁 eğer baş aşağı döndüyse kanala yaklaştıysa hıçkırığını orada hissediyor olabilirsiniz
svksym Thutik yok hıçkırıl gibi degil tekme gibi de deģil gıdıklanma gibi bir seyler oluyor. Kafası aşagı da dogum pozisyonunda
Haticecakirr svksym benim de kasıklarıma vuruyordu bebek makat gelişli ve aşağıya tutunmuş ondan orda hissediyorsun demişti doktorum öyle bir şey olabilir seninde canım
svksym Haticecakirr sanmıyorum kaç aydır kafasi aşagi da 39+1 deyim dönse çok ciddi hissederim her hafta doktordayım zaten. Gidiklanma gbi bir his
Haticecakirr svksym hmm bir bilgim yok o zaman belki de zamanı gelmiştir hayırlısı olsun hakkınızda 🌸☺️