BuseArac Hanımlar cinsiyetlerinizi ne zaman öğrendiniz? Kızlar geç gösteriyor diyorlar doğru mu sizce 🥰
svksym BuseArac 12. Hafta da doktorum daha çok küçük belli olmaz dedi. 17. Haftamda şüphesiz kız dedi 💜 hiç degişmedi 39+1 deyiz
ZumrutHanim cinsiyet tahmincisi hep kiz dedi perinatolog kiza benziolar dedi kendi hekimim haftasonu biri erkege benziyo ama kordon da olabilir dedi digerini göremedi. sanki 1 pipi gördüm orda ben ama 15. haftada artik netlesmesi gerekmiyor mu
BuseArac ZumrutHanim bacaklarını açmıyorsa kesin söyleyemiyordur belki. İlk gebeliğimde oğlum direk bacaklarını açmıştı 😅
ZumrutHanim BuseArac pozisyonu uygun degildi diğerinin. ama sagdakinin direk bacaklari bacakaradini gordum resmen pipiye benzer bisi vardi ama kordon da olabilir dedi. Hayirlisi olsun saglikla kucahima alayim dusuk riskim gecsin gitsin inş. ama icimden kiz olmask geciyor hanimlar. saclarini tarayip tokalamak giydirmek istiyorum ♡
ebrugk Haftada perinatolog vücut yapısı kız gibi dedi. Sonra 2 muayenede göstermiyor dendi. En son 19 da kesin kız denildi 🥰🤩 Şükürler olsun Rabbime, Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
ogluileannesi ZumrutHanim anladım canım bende yaptırdım kime yaptırdığını sorayım dedim onların hepsi banada kız dedi ve ısrarla