Kızlar bebeğin kilosu normale göre nasıl diye bakarken adet tarihimizle olan haftayı mı baz almalıyız yoksa bebeğin gelişimin yazdığı ultrason haftasını baz almalıyız? Aynı şeyi baş için de merak ediyorum. Mesela benim bebeğim 30 haftalık ama 3 hafta ilerden gidiyor. Başını 30. Haftaya göre mi 33 haftaya göre mi değerlendirmeliyim