PregnantLady 10+5′ten selamlar. Sanırım hamileliğin bütün semptomlarını yaşıyorum. Göğüs hassasiyeti ve büyümesi devam ediyor. Sütyensiz duramıyorum ağırlığından çıkarsam yere yapışacakmış gibi hissediyorum. Mide bulantım bir tık azaldı gibi. Folik asit takviyesini değiştirdiğim için de olabilir. Artık biraz daha su içip yemek yiyebiliyorum. Hatta biraz kilo da almış olabilirim. Kokulardan tiksinme devam ediyor mutfağa girmek istemiyorum. Yorgunluk/uyku hali/halsizlik mide bulantımla doğru orantılı olarak bir tık azaldı gibi ama yine de gündüz uykularım var. Çarpıntım oluyor ara ara, durduk yerde bile. Ani hareketler yapmıyorum göz kararmalarım olduğu için. Başımda gerilim tipi baş ağrısı var bu uykuyla da ilgili olabilir.birde kabızlık oluşmaya başladı ama bu folik asit değişikliğinden mi gebelik sürecinden mi emin değilim. İdrar yolu enfeksiyonu bile oldum. Bu kadar şey yaşayayacağımı söyleseler hadi canım abartıyorsunuz falan derdim. Yine çok şükür halime.