sedasyc Merhaba kızlar bu benim ikinci gebeliğim ilkinde kesi atılıp dikişim vardı. Şu an 38+4 haftalık hamileyim sanki o dikiş yapılan yer rahim ağzı yırtılıyormuş gibi ağrı oluyor bazen acaba açılma mı oluyor bilgisi olan var mı?