Minoo01 Bernay cNım gözükmüyor birde güneşe tut bak. Benim ilki öyle çıkmıştı hatta yok canım çiğinin gölgesidir demiştim 1 hafta sonra silik çıkmıştı.
Gzde_14 Bernay belirti varmı bn istiyorum test yapmaya korkuyom düzensiz oluyom geçen ay 7 de oldum bu ay ona göre hesapliyom 8 gün geçti akşam yaptim 4 gün önce cikmadi
Bernay Minoo01 bende dikkatlice baktım fotoğrafta öyle birşey var gibi ama gerçeğinde santim santim baktım yok
Bernay Ogretmenanneyim hayır istemiyorum zaten çok zor bir doğumum oldu makat geliş bebeğim sezeryana sevk edilirken yolda ambulansta normal doğumla doğdu yoğun bakımda yattı ölü doğdu vs vs çok zordu korkuyorum ve istemiyorum uzun bi süre 🥺
Ogretmenanneyim Bernay yaa çok üzüldüm bende şaşırdım açıkçası.haklisiniz doğal olarak zaten bebeğiniz de cok küçükmüş Allah bağışlasın inşallah
Elif_s Bernay ya canim üstteki çizginin kalin veya ince olmasi önemli değil ikinci çizgi önemli oda yok yani gebelikte yok