Arkadaşlar merhaba 40. Haftanin icindeyim doktorum normal dogumu oneriyor ben de normal doğum istiyorum fakat hala doguramadim. Hickirigindan mide yanmasindan gece uyuyamamaktan yoruldum biktim artık. İsyan etmekten korkuyorum. Bana dogurabilmek icin onerebileceginiz birsey var mi hurma merdiven cikmak squat vsden baska