minikbirkiz Papatya_38 evet çok şükür, Allah bebeklerimize sağ salim gelişimleri tamamlandığında kavuşmayı nasip etsin
Whiteswan Gul76 banada cevremdekiler oyle dedi cok sinir oldum bazi insanlarin agzini yirtmak istiyorum etkilendim doktor kontrolune kadar aklimda hep acaba erkn mi dogcak die korku olustu doktorum yerinin iyi oldugunu soyleyince rahat ettim