Papatya_38 Kızlar yirmi beş haftaya girdim yeni , karnım aşağıda resmen doktor kontrolunde birşey olmadığını vs söyledi ama benim gibi olan var mı goeunyu olarak karnım aşağıda
Gul76 Papatya_38 benimde aşağıda 28haftalarda asagiya kaydigini soyledi cevremdekiler doktora gittigimde normal dedi bende erken doğum olabilir diye düşündüm ama olmadi 36 haftaligim şuan cinsiyemiz erkek bu arada normalde cok zayif biriydim 18 kilo almisim bu zamana kadar belki tasiyamadigim icin olabilirde hayirlisi diyelim
Mukocetin Papatya_38 benim başından beri aşığıda şuan 34 haftalığım halen öyle canım oğlumda yukardaydi sanırım cinsiyet farkindan
Papatya_38 Nundiyebiri yaa bnde korkuyirum ilk gebeligim kızim olacak , niye karnım asagids düşmüş diye korkuyordm normal o zman
Nundiyebiri Eger karnınız dar ise bebek yukarı çıkıyor buda kıs boylu bayanlarda genelde oluyor gözlemlerime göre 1.85 boyum 😁
Kirazkiraz Papatya_38 doktor normal demiş korkmayın bizim burda kızsa karın aşağıda olur denir o yüzden sordum 🤗🤗 hatta bizim teyzeler hamile biri olunca direk karnı aşağıdamı yukardamı diye bakar cinsiyet merakımdan😂😂
Nundiyebiri Papatya_38 valla eski kadınların söylemlerine göre aşagıda olması daha rahat dogum diyorlar ama dogurmadan bilemicem 😁
Fatosef Kirazkiraz benim karnım da aşağıda ama oğlum olacak bence o teyzeler tamamen tesadüfe denk gelmiş 😁 ama ebe bi kadın dogumama 20 gün kaldığını söyledi karnın çok aşağı inmiş dedi halbuki daha 30 gün var 🤷♂️
Mukocetin Nundiyebiri ben oğlumu doğurduğumda doğum kolay geçti şimdi kızıma gebeyim kızda daha zor olur diyorlar dogurunca gorucez bakalım 😄
ezos Nundiyebiri doğum kemik yapısıyla alakalı benim oğlum tekme attığında afedersiniz ayağını aşağıdan cikaricak gibi geliyordu 🙊 ama doğum inanılmaz zordu🙄
Kirazkiraz Zeyyyn bakın sizinde kız 😁ah bizim teyzeler bilmedikleri şey yok valla 😂😂 bizim burda kızsa karın aşağıda olur erkekse yukarda olur diyorlar o yğzden sordum yane korkutmayın kendinizi 🤗🤗💕
Whiteswan Gul76 banada cevremdekiler oyle dedi cok sinir oldum bazi insanlarin agzini yirtmak istiyorum etkilendim doktor kontrolune kadar aklimda hep acaba erkn mi dogcak die korku olustu doktorum yerinin iyi oldugunu soyleyince rahat ettim